Vandaag stond er “Mathilde” op mijn naamkaartje bij een training.
Ik vroeg of het aangepast kon worden en vertelde meteen over de titel van mijn boek juist ook daarom ‘Wat is haar naam?’ heet.
Hoe vaak gebeurt het eigenlijk dat iemands naam nét niet klopt?
Eerst vond ik het eerlijk gezegd wat slordig van de organisatie dat mijn naam niet goed was geschreven.
Gelukkig kon ik het ook snel weer loslaten. Want uiteindelijk ontstond er een mooi gesprek over mijn boek, over identiteit, gezien worden en wat een naam eigenlijk betekent.
En wie weet koopt iemand van hen straks wel mijn boek 😊
Hoe bijzonder dat dit juist gebeurde op de Dag van de Lezer uitgeroepen op 29 mei door Lezerscommunity Hebban.nl
Soms ontstaan de mooiste gesprekken precies daar waar iets even niet klopt


